MobileMarketing.nl: Mobile Marketing Monitor 2013: ‘Inzet minder exper...: De groei in de bestedingen aan mobile marketing zet onverminderd door. Mobile wordt steeds meer een instrument voor het realiseren van directe verkoop. Versterken van naamsbekendheid neemt af in belang.
dinsdag 8 oktober 2013
vrijdag 4 oktober 2013
MobileMarketing.nl: Klantenservice in het Mobiele tijdperk
MobileMarketing.nl: Klantenservice in het Mobiele tijdperk: [door Rogier van den Heuvel] Vandaag de dag hebben (Retail) Marketeers de mogelijkheid om vaker en veel persoonlijker te communiceren met hun klanten. Dit komt omdat de klant van vandaag altijd 'connected' is, ofwel met een smartphone, een tablet, een laptop of zelfs in de auto.
maandag 9 september 2013
MobileMarketing.nl: Hoe banken loyale klanten kunnen winnen
MobileMarketing.nl: Hoe banken loyale klanten kunnen winnen: [door Rogier van den Heuvel] Mobiele devices hebben onze wereld waarin we leven helemaal getransformeerd. In deze transformatie zorgt de verschuiving naar Mobiel ook voor een snelle en gemakkelijke manier voor consumenten om te communiceren met hun financiƫle dienstverlener.
woensdag 28 augustus 2013
MobileMarketing.nl: Hoe gebruikt de consument zijn mobiel bij aankoopbeslissingen?
MobileMarketing.nl: Hoe gebruikt de consument zijn mobiel bij aankoopbeslissingen?
De explosieve groei over de hele wereld van het aantal Mobile devices heeft ervoor gezorgd dat de fundamenten van de traditionele sales funnel wezenlijk worden aangetast en op korte termijn ullen verdwijnen.
De explosieve groei over de hele wereld van het aantal Mobile devices heeft ervoor gezorgd dat de fundamenten van de traditionele sales funnel wezenlijk worden aangetast en op korte termijn ullen verdwijnen.
vrijdag 14 juni 2013
Presentation: MARCOM 13: Mobile Marketing Presentatie
MARCOM13, Amsterdam, Netherlands, June 2013
Presentation: "Creating awareness and influencing mobile engagement within the marketing mix; find and keep new customers with Mobile."
http://www.mobilemarketing.nl/2013/06/marcom13-rogier-van-den-heuvel-velti.html
Presentatie: http://www.slideshare.net/MARCOM_AdformatieGroep/rogier-van-den-heuvel-velti-marcom-13-mobile-dome
Presentation: "Creating awareness and influencing mobile engagement within the marketing mix; find and keep new customers with Mobile."
http://www.mobilemarketing.nl/2013/06/marcom13-rogier-van-den-heuvel-velti.html
Presentatie: http://www.slideshare.net/MARCOM_AdformatieGroep/rogier-van-den-heuvel-velti-marcom-13-mobile-dome
woensdag 29 mei 2013
Presentation: Mary Meeker 'Internet Trends'
|
De jaarlijkse blik op de wereld van Mary Meeker van investeerder KPCB. In ruim 100 slides alle technlogische ontwikkleingen die onze wereld aan het veranderen zijn of gaan veranderen.
Mobile First!
2538844 views, 46399 downloads, 3466 favorites |
![]() |
dinsdag 21 mei 2013
Interview: MobileMarketing.nl: Rogier van den Heuvel (Velti): “We wille...
MobileMarketing.nl: Interview Rogier van den Heuvel (Velti): “We wille...: [door Richard Otto] Velti, een van oorsprong Grieks marketingbureau, verzorgt loyalty programma’s voor onder meer T-Mobile en Vodafone maar doet ook Internationale mobile marketing projecten voor oa American Express, Ford, AT&T, Panasonic, Orange, Claro en Coca Cola.
Abonneren op:
Posts (Atom)